Monday, June 04, 2007

Mlm Maskara yg Ada Pemandangan Indah

Untuk pertama kalinya. Untuk julung-julung kalinya. Program anjuran Sindiket SolJah ini, aku mahu katakan ianya berjaya. Tahniah Encik Pengarah Projek dan Sindiket SolJah. Tahniah!

Ya, malam MASRAKA itu punya pemandangan yang indah. Oh, bisa gugur jantung gwe!

Detail aturcara di blog MatJan.

Platuners yang hadir dan memberi sokongan kepada kami : MULAN, SALINA & NETT. Terima kasih.

Pembaca naskah pertama : Amyz.
Membacakan nukilan Nureffa; Gadisku.

Pembaca naskah ketiga : Nida.
Membacakan nukilan Nett; Cinta Bukan Semudah Bicara.

Pembaca naskah kelima : Daun.
Membacakan nukilan sendiri : Winter '97.

Pink Platun juga dijual pada malam itu. Tidaklah laris, tetapi ada juga yang membelinya. Terima kasih. :-)

Gambar kenang-kenangan. Hihi.


Sedang berdebar-debar menunggu giliran. Kecuali Salina


Amyz


Nida. Ada iringan musik ok!


Daun.


Diminta mengiringi PanahArjuna membacakan naskahnya.


Lepas MASKARA.

Gambar lain akan di upload di fotopages. Nanti dah update, aku beritahu.

6 comments:

tuan tanah said...

Tahniah. :)

Maaf, tak dapat hadir dan beri sokongan :(

Anonymous said...

waahhh very the pink...

Congrats!

Amyz! said...

TT : Tak mengapa.. Awak org jauhhh.. tersangat jauhhh.. ;-)

Lin : Next month turn kamu yach! ;-)

panaharjuna said...

Err..aku nak 'rompak' gambar tu boleh tak? hehehehe...PASU tu kacau betul la!, sibuk jer nak berada diantara 'kita'! hahahahaha!

Amyz! said...

PanahArjuna : Hahaha. curik saja. Aku tak kisah~ Pasu itu benar-benar menghalang kita ya? Hahaha.

Anonymous said...

aku tanya nazmi

"syura gemuk tak?"
"ntah nampak biasa jer."
"hmmm. nuar gemuk tak?"
"ntah eh. nampak biasa jer. selalu jumpakan, tak nampak beza."

aku jarang jumpa. dah lama tak jumpa infact. verdictnya.

kau dah semakin berisi. haa. bukan aku sorang saja. yang pasti aku lagi kurus dari kau. haha.